Здравствуйте Гость, Добро Пожаловать на форум!

Сеегодня нас посетили
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Отдых » Флудилка » Хочу купити мультиварку!
Хочу купити мультиварку!
menigorekДата: Вторник, 07.11.2023, 19:17 | Сообщение # 1
Пользователи
Сообщений: 44
Привіт, спільното! Я студентка і щойно переїхала до своєї першої квартири. Хочу купити мультиварку, щоб спростити своє життя і навчитися готувати. Чи є моделі, які особливо підходять для початківців? Що важливо знати, щоб вибрати мультиварку, яка буде легка у використанні?
Offline
a_sovДата: Вторник, 07.11.2023, 19:19 | Сообщение # 2
Пользователи
Сообщений: 43
Всім привіт! Я досить досвідчений у кулінарії і шукаю мультиварку, яка би дозволяла експериментувати з рецептами. Мені потрібна мультиварка з багатьма функціями і налаштуваннями температури та часу. Чи може хтось порекомендувати модель з високою функціональністю та великим вибором програм?
Offline
HzBoyДата: Вторник, 07.11.2023, 19:21 | Сообщение # 3
Пользователи
Сообщений: 135
Добрий день! Я відповідаю за приготування їжі у нашій родині і хочу купити мультиварку, яка прослужить довго. Мене цікавить, на які характеристики потрібно звертати увагу для забезпечення довговічності: тип покриття чаші, потужність, гарантійні умови. Чи є бренди, які відомі своєю надійністю?
Offline
kirilzhilenko80Дата: Вторник, 07.11.2023, 19:22 | Сообщение # 4
Пользователи
Сообщений: 34
Цитата HzBoy ()
Добрий день! Я відповідаю за приготування їжі у нашій родині і хочу купити мультиварку, яка прослужить довго. Мене цікавить, на які характеристики потрібно звертати увагу для забезпечення довговічності: тип покриття чаші, потужність, гарантійні умови. Чи є бренди, які відомі своєю надійністю?